Organisaatio

Mannerheimin Lastensuojeluliitto on yhteisö, joka muodostuu keskusjärjestöstä, 10 piirijärjestöstä ja 548 paikallisyhdistyksestä. Henkilöjäsenet ovat jäseninä paikallisyhdistyksissä.

Yhtenä kymmenestä alueellisesta piirijärjestöstä MLL Satakunnan piirin tehtävä on olla alueensa paikallisyhdistysten tuki ja alueellinen vaikuttaja. Paikallisyhdistykset ovat piirijärjestön jäseniä ja toimivat omalla alueellaan MLL:n arvojen, toimintaperiaatteiden ja liittokokouksessa määriteltyjen linjausten mukaan, edistäen jäsentensä valitsemilla tavoilla lasten, nuorten ja lapsiperheiden hyvinvointia.

MLL Satakunnan piiriin kuuluvat paikallisyhdistykset voit katsoa täältä. Yllä olevan  MLL:n organisaatiokuvan voit ladata itsellesi pdf:nä sivun alareunasta.

Piirihallitus 2024

Rouhiainen-Valo Tuula