Lahjoittajaksi

Liittymällä MLL:n Satakunnan piirin kannatusjäseneksi autat meitä jatkamaan työtämme lasten, nuorten ja perheiden arjen hyväksi. Piirin kannatusjäseneksi voivat liittyä yksityishenkilöiden lisäksi yritykset ja yhteisöt. Kannatusjäsenenä yritys tai yhteisö tavoittaa suuren satakuntalaisen MLL-perheen ja on etusijalla, kun suunnittelemme tapahtumia, tempauksia ja muuta näkyvyyttä sekä lasten ja perheiden hyvinvointia edistäviä toimia. Pidätämme oikeuden valita kannatusjäsenemme.

Yritykset ja yhteisöt sekä yksityiset lahjoittajat voivat myös tukea piirin toimintaa kertalahjoituksilla, avustuksilla ja testamenteillä.

Riku Lammi, p. 050 552 8466

Lahjoita MLL:n toimintaan valtakunnallisesti

Valtakunnallisesti Mannerheimin Lastensuojeluliiton toimintaa voi tukea ryhtymällä joko kerta- tai kuukausilahjoittajaksi. Lahjoitusvaroilla rahoitetaan mm. valtakunnallisen Lasten ja nuorten puhelimen toimintaa, MLL:n kiusaamisen vastaista työtä, mediakasvatusta ja vanhemmuuden tukea ympäri Suomen. Lisätietoa lahjoittamisesta saat MLL:n keskusjärjestön omilta sivuilta.