Piirin kevätkokous 14.5. klo 18

22.4.2024

MLL:n Satakunnan piirin sääntömääräinen kevätkokous

tiistaina 14.5.2024 klo 18.00 alkaen.

Mannerheimin Lastensuojeluliiton Satakunnan piiri ry:n kevätkokous

KOKOUSKUTSU

Aika                   14.5.2024 klo 18.00 alkaen.

Paikka               MLL:n Satakunnan piirin piiritoimisto Antinkatu 8, 28100 Pori.

Kokoukseen ei ole ennakkoilmoittautumista. Etäosallistuminen kokoukseen mahdollistetaan tarvittaessa valtakirjan omaaville, paikallisyhdistysten edustajille. Etäosallistujien on ilmoitettava asiasta viimeistään ke 8.5.2024 sähköpostiviestillä jaana.hietakangas(at)mll.fi Etäosallistujien tulee toimittaa valtakirjat allekirjoitettuna ennen kokousta joko sähköpostitse tai postitse piiritoimistolle. Muiden paikallisyhdistysedustajien osalta valtakirjat otetaan vastaan kokouksessa.

Yhdistyksen äänimäärän voi tarkistaa kutsun liitteenä olevasta yhdistysten jäsenmääräluettelosta (31.12.2023). Paikallisyhdistyksen valtakirja(t) ja äänimäärä tarkistetaan kokouksessa.

Esityslista

1.     Kokouksen avaus

2.     Läsnäolijoiden toteaminen

3.     Kokousvirkailijoiden valinta